nuffnang ads

Isnin, Februari 23, 2009

Omel dengan chicken

hai suma..suka tak lagu lucky tu..omel suka. Mummy pun suka, papa pun suka. Omel nak citer ari tu omel balik kampung Omel main dengan chicken kecik. Malam2 atuk letak dalam rumah. Omel kira ader nine chicken. Omel pegang chicken. Omel shuka. Omel tangkap chicken..hehehh.Mummy takut pegang chicken, omel gelak je..ni Omel ader tunjuk omel pegang chicken. Omel pandaikan? video

Khamis, Februari 05, 2009

Apa Apa aje

Hi suma..ari ni mummy kejut omel bangun pagi. Omel kena bangun pukul 10 sbb mummy suruh omel tenagok tv. Kan omel kata abg JJ tv3 intvw omel ari tu. Mummy kata ari ni keluar kat tv la. Omel ngantuk. Salu omel bangun pukul 11 atau 12 tengahari. Sebenarnyer mummy tu yg suka sangat.Omel tak kisah.Tapi Omel bangun jugak sebab Omel sayang mummy. Tp dalam tv tu dia salah tulis nama omel. Dia x tulis farah tapi tulis rina. Apa la abg JJ ni. 
Cik shu keja, dia tak dapat tengok. Ni omel letak kt blog omel..cik shu dan suma-suma tengok la ye. Omel nak main esh-p (psp)
) video